Jeśli program pomocy zdalnej się nie uruchamia, informując że “instancja programu TeamViewer jest już uruchomiona”, należy ją zamknąć.
1. Odnajdujemy ikonę programu przy zegarku w prawym dolnym rogu ekranu:
2. Po czym klikamy na niej prawym przyciskiem myszy i wybieramy opcję “Zakończ TeamViewer”:
3. Potwierdzamy zamknięcie programu i ponownie uruchamiamy pobrany wcześniej plik “pomoc.exe”.
Jeśli po uruchomieniu programu pola “Twoje ID” i “Hasło” są puste, a program wskazuje brak gotowości, prawdopodobnie próbują Państwo uruchomić starszą wersję programu lub występuje problem z połączeniem internetowym.
W takim przypadku należy:
- Sprawdzić czy używają Państwo właściwej wersji programu, pobranej z naszej strony.
- Zweryfikować możliwość połączenia ze stronami elmark24.pl i google.com. Jeśli przeglądarka internetowa zgłasza błąd, należy sprawdzić połączenie internetowe komputera.
- Jeśli używają Państwo właściwej wersji, a komputer nie ma problemów z połączeniem internetowym, należy spróbować ponownie za jakiś czas.