Serwis Zdalny

Nasi konsultanci świadczą usługi serwisowe za pomocą oprogramowania umożliwiającego zdalną kontrolę oraz wyświetlanie obrazu z Państwa komputera.

Uruchamiając oprogramowanie pomocy zdalnej, automatycznie wyrażają Państwo zgodę na udzielenie konsultantowi dostępu do swojego komputera oraz obecnych na nim plików i programów, w zakresie wymaganym do udzielenia wsparcia informatycznego.

  • Konsultanci nie połączą się z komputerem bez Państwa wiedzy.
  • Oprogramowanie firm trzecich nie zostanie zainstalowane na Państwa urządzeniach bez wcześniejszej konsultacji i wyraźnej zgody.
  • Dane na Państwa urządzeniach nie zostaną usunięte bez konsultacji i wyraźnej zgody.
  • W każdej chwili mają Państwo możliwość zakończenia sesji pomocy zdalnej.

Przed rozpoczęciem sesji pomocy zdalnej, zalecamy zamknięcie wszystkich programów, plików i stron internetowych zawierających prywatne i poufne dane – chyba, ze są one przedmiotem udzielanego wsparcia.

Uruchamianie programu pomocy zdalnej (TeamViewer)

Jeśli nie korzystali Państwo wcześniej z pomocy zdalnej, lub korzystali z jej starszej wersji (przed 2022 rokiem), należy pobrać program, klikając poniższy przycisk. Jeśli przeglądarka zapyta, co ma zrobić z plikiem, wybieramy opcję 'zapisz’.

Zależnie od użytej przeglądarki internetowej, program będzie zazwyczaj widoczny w lewym dolnym rogu lub w rozwijanym menu w prawym górnym rogu.

Pobieranie plików w przeglądarce Microsoft Edge / Google Chrome.

Pobieranie plików w przeglądarkach Microsoft Edge / Google Chrome.

Pobieranie plików w przeglądarkach Mozilla Firefox / Opera

Pobieranie plików w przeglądarkach Mozilla Firefox / Opera

Program można też znaleźć w domyślnym katalogu pobierania:

Program pomoc_elmark24pl.exe w katalogu 'Pobrane'.

„Pobrane” to domyślny katalog pobierania plików w systemie Windows.

Uruchamiając program, system Windows poprosi nas o potwierdzenie – klikamy 'Tak’ by uruchomić program.

Zezwolenie programowi na wprowadzenie zmian w komputerze.

Zezwolenie programowi na wprowadzenie zmian w komputerze.

Przy pierwszym uruchomieniu programu, należy też zaakceptować licencję na użycie oprogramowania:

Akceptacja licencji EULA.

Akceptacja licencji EULA.

Program zostanie uruchomiony, wyświetlając unikalny numer ID komputera. Numer ten należy podać konsultantowi.

Numer ID komputera.

000 000 000 to tylko przykład – numer Państwa komputera będzie się od niego różnił.

Alternatywny program pomocy zdalnej (AnyDesk)

W przypadku problemów z połączeniem za pomocą programu TeamViewer, można skorzystać z poniższej opcji jako alternatywy.

Rozwiązywanie typowych problemów

Pomoc zdalna - inna wersja programu jest już uruchomiona.

Jeśli program pomocy zdalnej się nie uruchamia, informując że „instancja programu TeamViewer jest już uruchomiona”, należy ją zamknąć.

1. Odnajdujemy ikonę programu przy zegarku w prawym dolnym rogu ekranu:
Pomoc zdalna - Odnalezienie istniejącej instancji programu.2. Po czym klikamy na niej prawym przyciskiem myszy i wybieramy opcję „Zakończ TeamViewer”:
Pomoc Zdalna - zamykanie istniejącej instancji programu.3. Potwierdzamy zamknięcie programu i ponownie uruchamiamy pobrany wcześniej plik „pomoc.exe”.
Pomoc Zdalna - potwierdzenie zamknięcia istniejącej instancji programu.

Pomoc Zdalna - brak gotowości.

Jeśli po uruchomieniu programu pola „Twoje ID” i „Hasło” są puste, a program wskazuje brak gotowości, prawdopodobnie próbują Państwo uruchomić starszą wersję programu lub występuje problem z połączeniem internetowym.

W takim przypadku należy:

  • Sprawdzić czy używają Państwo właściwej wersji programu, pobranej z naszej strony.
  • Zweryfikować możliwość połączenia ze stronami elmark24.pl i google.com. Jeśli przeglądarka internetowa zgłasza błąd, należy sprawdzić połączenie internetowe komputera.
  • Jeśli używają Państwo właściwej wersji, a komputer nie ma problemów z połączeniem internetowym, należy spróbować ponownie za jakiś czas.
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu
      Calculate Shipping