Serwis Zdalny

W przypadku korzystania z usługi serwisu zdalnego, nasz konsultant poprosi Państwa o podanie numeru ID oraz hasła programu pomocy zdalnej.

Uruchamianie programu pomocy zdalnej:

  • 1. Jeśli nie korzystali państwo wcześniej z pomocy zdalnej, należy pobrać program:
Pomoc Zdalna Elmark
  • 2. Zależnie od konfiguracji przeglądarki i systemu operacyjnego, program „pomoc.exe” zostanie domyślnie zapisany w katalogu „Pobrane”, „Pobieranie” lub wybranym przez Państwa katalogu. Należy go uruchomić, a jeśli system Windows poprosi o potwierdzenie, kliknąć „Tak”.

    Pomoc zdalna - domyślny katalog zapisu plików.

  • 3. Po uruchomieniu programu, zostanią wyświetlone dwa numery: „Twoje ID” oraz „Hasło”. Oba numery należy podać konsultantowi.

    Pomoc zdalna - numer ID oraz hasło wymagane do połączenia.

Rozwiązywanie typowych problemów

Pomoc zdalna - inna wersja programu jest już uruchomiona.

Jeśli program pomocy zdalnej się nie uruchamia, informując że „instancja programu TeamViewer jest już uruchomiona”, należy ją zamknąć.

1. Odnajdujemy ikonę programu przy zegarku w prawym dolnym rogu ekranu:
Pomoc zdalna - Odnalezienie istniejącej instancji programu.2. Po czym klikamy na niej prawym przyciskiem myszy i wybieramy opcję „Zakończ TeamViewer”:
Pomoc Zdalna - zamykanie istniejącej instancji programu.3. Potwierdzamy zamknięcie programu i ponownie uruchamiamy pobrany wcześniej plik „pomoc.exe”.
Pomoc Zdalna - potwierdzenie zamknięcia istniejącej instancji programu.

Pomoc Zdalna - brak gotowości.

Jeśli po uruchomieniu programu pola „Twoje ID” i „Hasło” są puste, a program wskazuje brak gotowości, prawdopodobnie próbują Państwo uruchomić starszą wersję programu lub występuje problem z połączeniem internetowym.

W takim przypadku należy:

  • Sprawdzić czy używają Państwo właściwej wersji programu, aktualnie dostępnej na naszej stronie internetowej.
  • Zweryfikować możliwość połączenia ze stronami elmark24.pl i google.com. Jeśli przeglądarka internetowa zgłasza błąd, należy sprawdzić połączenie internetowe komputera.
  • Jeśli używają Państwo właściwej wersji, a komputer nie ma problemów z połączeniem internetowym, należy spróbować ponownie za jakiś czas.
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu
      Calculate Shipping